3 Haziran 2008 Salı

E OKUL SİSTEMİ ÇIKTI GİZLİ BİRŞEY KALMADI:)))

E-okul sistemi geldi herşey ortaya çıktı:)))

Bu sisteme geçmeden önce hemen hemen her evde şu tür sohbetler olurdu:“bu yıl tatili unutun”“bu karnenin hali ne”“bizim çocuk Türkçe dersinde başarısız”“bizim çocuk bu yılda taktir aldı”
“yemedim yedirdim, saçımı süpürge yaptım. Sen bir yıl boyunca yattın. Bu karnenin haline ne”“notlarım iyi olduğu için babam karnemi görünce bana bilgisayar aldı..” Bu cümleler uzayıp gider. Eğer bu yazıyı okuyan bir veli ise kendi anıları şöyle bir canlanır.
Zayıf geleceği zaman ya eve geç gidilir, ya karne daha dağıtılmadı olur, ya da karne üzerinde değişiklikler yapılarak hizmete sunulurdu…
E-okul sistemi yıl sonuna kadar beklemeyi bir tarafa bırakıp, öğrencinin durumunu anında öğrenebileceği hale gelmiştir. Yine e-okul sistemi yardımıyla
veliler çocuklarının notlarını, okudukları kitapları, ödevlerini rahatça takip edebilmektedirler.
Bu arada yeri gelmişken şunu da yazmadan edemeyeceğiz: Sayın Veliler, “herşey internette nasıl olsa. oradan durumu idare ederiz. Sorun kalmadı, yaşasın
e-okul….” demeyin. Bu düşünce bizleri çocuğumuzdan daha da çok uzaklaştırır. Evet herşey internette fakat çocuğumuz hala okulda. Ve tek başına.
Çocuklarımızı yalnız bırakmadan, okul ziyaretlerini fazlaca da abartmadan, öğretmenlerini olmadık şekillerde bunaltmadan kontrollerimizi ve çocuklarımıza
olan desteklerimizi sürdürmeliyiz.
E-okul hakkında web sitemizde diğer yazılarımızı da okumayı ihmal etmeyiniz..
Veli bilgilendirme sistemine bağlanmak için lütfen aşağıdaki bağlantıya gidiniz: http://e-okul.meb.gov.tr/Ilkogretim/Veli/IOV00001.aspx
E-okul sisteminde şu konularda bilgi edinebilirsiniz: Not sistemi, Karne notları, Sınav sonuçları, Eğitim dökümanları. Son söz olarak, Velilerimiz çocuklarınız herşeye rağmen sevgi ve desteklenmek ister. Notları düşük olabilir. Ancak unutmayın onlar sizin çocuklarınız ve
hepimizin geleceği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder